Naše  Internetske stranice koriste kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica.

Više o kolačićima pročitajte ovdje "Pravila privatnosti". 

Meni

Computherm proizvodi - "S" serije

Odgovori na česta pitanja o Computherm proizvodima "S" serije.


IZBOR TERMOSTATA:                Computherm S200                    Computherm S300  


.

COMPUTHERM S200

 

  1. Za što mogu koristiti za COMPUTHERM S200 Wi-Fi utičnicu? 

Uz pomoć Wi-Fi Computherm S200 priključen uređaj spojen na nju (npr. Plinski bojler) možete kontrolirati i provjeriti rad putem Interneta preko pametnog telefona. 

S200 Computherm utičnica nudi izvrsno rješenje za one koji žele kontrolirati na daljinu putem Interneta elektronički uređaj postavljen u kući. 

Postojeći termostat, kontrolirano grijanje na daljinu putem Interneta može biti kontrolirano preko dodavanja Wi-Fi utičnice Computherm S200.  

Osim toga, u granicama opterećenja utičnice Computherm S200 jednostavan za implementaciju bilo koji drugi električni aparat (npr. Pumpa za navodnjavanje, hladnjak, itd) daljinski upravljati koja uključivanje / isključivanje napajanja ). 

  1. Je li prikladan za samostalno upravljanje grijanjem? 

COMPUTHERM S200 Wi-Fi utičnica za neovisno upravljanje grijanjem nije posebno prikladna, ali je prikladna za daljinsko upravljanje postojećim centralnim sustavom grijanja s termostatom. Detaljne informacije potražite u odjeljku 6.1 ovog priručnika. 

  1. Smanjuje li S200 ukupan račun električne energije? 

S200 može vam uštedjeti energiju zahvaljujući daljinskom upravljanju, tako da možete daljinski isključiti uređaj da se daljinski upravlja i zatim se ponovo uključite tijekom mogućeg odsutnosti / odlaska. 

  1. Može li se koristiti s S200 za upravljanje klima uređajima? 

Da, ovaj proizvod se također može koristiti za upravljanje klimatizacijom ako se može upravljati prekidanjem opskrbe od 230 V. 

  1. Koristi li se S200 samo za upravljanje grijanjem? 

Ne, uređaj se može upravljati sustavom za hlađenje i navodnjavanje, ili u osnovi bilo kojem uređaju koji se može koristiti u praksi jednostavnim uključivanjem i isključivanjem napajanja. Možete se prebacivati između različitih načina iz izbornika postavki utičnice. 

  1. Kakva vrsta baterije / napajanja je potrebna za upravljanje S200? 

Za rukovanje utičnicom potrebno je napajanje od 230 V. 

  1. Gdje ga možete kupiti? 

Obratite se svom distributeru za ovaj proizvod. Popis naših partnera za preprodaju možete pronaći na adresi http://quantrax.hu/viszontelado-partnereink/. 

  1. Gdje pronaći upute za uporabu? 

Možete pristupiti instalacijskim uputama za S200 na http://www.quantrax.com/computherm-s200-wi-fi-dugalj/. 

  1. Gdje preuzeti mobilnu aplikaciju S200? 

Ako upotrebljavate operativni sustav Android, možete preuzeti aplikaciju iz Trgovine Google Play. Ako upotrebljavate iOS, možete preuzeti aplikaciju iz iTunes trgovine. Naziv aplikacije: ''COMPUTHERM S Series''.  

  1. Koliko se S200 uređaja može kontrolirati iz profila? 

Bilo koji broj uređaja. Svi S200 uređaji koje priključite možete dodati u svoj profil i kontrolirati ih s vašeg profila. 

  1. Da li S200 uređaji u stanu ometaju rad jedan drugog? 

Ne. Svaka se zidna utičnica zasebno povezuje s lokalnom Wi-Fi mrežom, jamčeći siguran i glatki rad uređaja. Kao rezultat toga, praktički se bilo koji broj uređaja može koristiti u neposrednoj blizini, bez ikakvih problema s komunikacijom uređaja. 

  1. Jeste li sigurni da vam je potrebna Wi-Fi veza s pristupom Internetu za korištenje S200? 

Da biste postavili i konfigurirali uređaj, potrebna vam je Wi-Fi veza s pristupom Internetu, ali vaš uređaj i dalje će raditi s internetskim i Wi-Fi vezama prema vašim željama. Osim toga, sve dok utičnica nije dostupna putem Interneta, možete ga i ručno uključiti / isključiti pomoću gumba na gumbu. Međutim, Wi-Fi veza s Internetom preporučuje se za praktičnu upotrebu uređaja. 

  1. Kako ćete znati postaviti jedinicu? 

Detaljne informacije potražite u uputama za uporabu uređaja 

  1. Kako možete ponovno pokrenuti S200? 

Da biste ponovno postavili uređaj, iskopčajte uređaj iz utičnice i ponovo spojite izvor napajanja nakon 10 sekundi. 

  1. Što učiniti ako je vaš Wi-Fi usmjerivač slab, pa je S200 izvan raspona usmjerivača? 

Ako to možete učiniti, postavite usmjerivač bliže S200. Druga mogućnost je postaviti Wi-Fi pojačalo signala između usmjerivača i S200, što povećava raspon usmjerivača. 

  1. Što učiniti ako imate problema s Wi-Fi vezom? 

U slučaju da se proizvod ne može biti kontroliran putem Interneta, jer je program kaže da uređaj nije dostupan, a uređaj ne reagira na promjene, veza između proizvoda i centralnom poslužitelju se prekida. Postoji nekoliko razloga za to. 

 

Najvjerojatniji problem je zbog Wi-Fi usmjerivača koji koristite. Usmjerivač treba povremeno resetirati na 2 minute, zatim ponovnog uključivanja. U većini slučajeva takav se problem može ukloniti. Ako nakon nekoliko minuta, proizvod je još uvijek nije dostupna u korisničkom sučelju, preporuča se za ponovno povezivanje Wi-Fi 

  

Korisnički priručnik, kao što je opisano u poglavlju. Ako je veza uspješna, ali je proizvod još nije dostupan, preporuča se resetirati ruter tvornice, moguće je da zbog postavke uređaja ne mogu spojiti na internet. 

 

Dokle god je utikač nije dostupan preko Interneta, to je ručno uključivanje / isključivanje na utičnicu pomoću gumbiće u međuvremenu priliku. 

  1. Kako proizvod radi nakon nestanka struje? 

Uređaj ne radi s napajanjem, ali se postavke bilježe i nastavljaju bez ikakvog vanjskog prekida nakon vraćanja napajanja. Provjerite i po potrebi prilagodite S200 Wi-Fi kako bi odgovarao vašim potrebama, tako da nakon nestanka struje i nakon vraćanja napajanja (uključivanje / isključivanje / zadnji prethodni status, pogledajte upute za uporabu, poglavlje 5, f ). 

  1. Kako resetirati uređaj (resetiranje)? 

Pritisnite i držite gumb na stranici proizvoda za 3-5 sekundi. Proizvod će se ponovo postaviti

 


IZBOR TERMOSTATA:                Computherm S200                 Computherm S300


.

COMPUTHERM S300

 

  1. Za što mogu koristiti COMPUTHERM S300 Wi-Fi termostat? 

Computherm S300 Wi-Fi termostat pomoću uređaja spojenog na njih (npr. Kotao plin) za kontrolu i provjeriti rad vašeg mobilnog telefona ili tableta putem Interneta. COMPUTHERM S300 termostat izvrsno je rješenje za sve one koji žele daljinski upravljati električnom opremom smještenom u svom domu. 

 

Postojeći sustav grijanja pod kontrolom termostata s termostatom tvrtke COMPUTHERM S300 Wi-Fi može se daljinski upravljati putem pametnog telefona putem Interneta. Proizvod je posebno idealno ako koristite stan ili kuću s dnevnog reda koji nije unaprijed određen, idete daleko od kuće za razdoblje neizvjesnosti tijekom sezone grijanja, ili ako želite koristiti stan/kuću tijekom sezone grijanja. 

 

Osim toga, unutar granica tereta, Computherm S300 termostat lako implementirati bilo koji drugi električni aparat (npr. Infracrvene grijalice ploča, pumpe za navodnjavanje, hladnjak, itd) Daljinsko upravljanje ili na temelju izmjerenih vrijednosti. 

  1. Je li prikladan za samostalno upravljanje grijanjem? 

Termostat COMPUTHERM S300 Wi-Fi nije osobito pogodan za neovisno upravljanje grijanjem, ali je prikladan za daljinsko upravljanje postojećim centralnim sustavom grijanja s termostatom. Detaljne informacije potražite u odjeljku 6.1 ovog priručnika. 

  1. Da li S300 smanjuje ukupnu količinu  električnog računa? 

S300 vam može uštedjeti energiju zahvaljujući daljinskom upravljanju, što omogućuje daljinsko isključivanje uređaja za daljinsko upravljanje nakon mogućeg odsutnosti / odlaska. 

  1. Može li se S300 koristiti za upravljanje klima uređajima? 

Da, ovaj proizvod se također može koristiti za upravljanje klimatizacijom ako se može upravljati prekidanjem opskrbe od 230 V. 

  1. Koristi li se S300 samo za upravljanje samo grijanjem? 

Ne, uređaj može upravljati sustavom za hlađenje i navodnjavanje, ili u osnovi bilo kojem uređaju koji se može koristiti u praksi jednostavnim uključivanjem i isključivanjem napajanja. Možete se prebacivati između različitih načina na izborniku za podešavanje termostata. 

  1. Koju vrstu baterije / napajanja treba koristiti za upravljanje S300? 

Za upravljanje termostatom potrebno je napajanje od 230 V. 

  1. Gdje ga možete kupiti? 

Obratite se svom distributeru za ovaj proizvod. Popis naših partnera za preprodaju možete pronaći na adresi http://quantrax.hu/viszontelado-partnereink/. 

  1. Gdje pronaći upute za uporabu? 

Možete pristupiti instalacijskim uputama za S300 na http://www.quantrax.com/computherm-S300-wi-fi-termosztat/.  

  1. Gdje preuzeti mobilnu aplikaciju S300? 

Ako upotrebljavate operativni sustav Android, možete preuzeti aplikaciju iz Trgovine Google Play. Ako upotrebljavate iOS, možete preuzeti aplikaciju iz iTunes trgovine. Naziv aplikacije: COMPUTHERM S Series. 

  1. Koliko S300 uređaja se može kontrolirati iz profila? 

Bilo koji broj uređaja. Svi S300 uređaji koje priključujete mogu se dodati u vaš profil i mogu se kontrolirati s vašeg profila. 

  1. Da li S300 termostati u stanu ne ometaju međusobni rad? 

Ne. Svaki je termostat zasebno povezan s lokalnom Wi-Fi mrežom, jamčeći sigurnu i besprijekoran rad uređaja. Kao rezultat toga, praktički se bilo koji broj uređaja može koristiti u neposrednoj blizini, bez ikakvih problema s komunikacijom uređaja. 

  1. Trebate li zaista koristiti Wi-Fi vezu s internetom za korištenje S300? 

Da biste postavili i konfigurirali uređaj, potrebna vam je Wi-Fi veza s pristupom Internetu, ali vaš uređaj i dalje će raditi s internetskim i Wi-Fi vezama prema vašim željama. Nadalje, sve dok termostat nije dostupan putem Interneta, možete ga ručno uključiti / isključiti pomoću gumba na termostatu. Međutim, Wi-Fi vezu s pristupom Internetu preporučuje se za praktičnu upotrebu uređaja. 

  1. Kako ćete znati postaviti jedinicu? 

Detaljne informacije potražite u uputama za uporabu uređaja 

  1. Kako možete ponovno pokrenuti S300? 

Da biste resetirali uređaj, isključite napajanje uređaja i ponovno ga spojite na izvor napajanja izmjeničnom strujom nakon 10 sekundi. 

  1. Gdje postaviti toplinski senzor  termostata i njegovu središnju jedinicu? 

Senzor temperature termostat bi trebao biti smješten u prostoriji koja se koristi za stalno ili produženo boravka biti u prostoriji u smjeru prirodnog kretanja zraka. Njegova optimalna lokacija je visina 1,5 m od razine poda. 

Centralna jedinica termostata COMPUTHERM S300 trebala bi biti postavljena u blizini kotao, zaštićena od vlage i topline. Prilikom odabira mjesta središnje jedinice, imajte na umu da se širenje radijskih valova može uzrokovati uporabom glomaznih metalnih predmeta (npr. Kotlova, rezervoarskih spremnika itd.) metalne strukture mogu nepovoljno utjecati na njih. Ako postoji mogućnost, Wi-Fi je prekinut 

Preporuča se ugradnja središnje jedinice barem 1-2 m od kotla i drugih velikih metalnih konstrukcija na visini od 1,5-2 m. Preporučujemo da provjerite pouzdanost Wi-Fi mreže prije instaliranja središnje jedinice na odabranu lokaciju. Nemojte postavljati središnju jedinicu ispod kućišta kotla ili u neposrednoj blizini vruće cijevi ili pumpi jer to može oštetiti dijelove uređaja i ugroziti stabilnu Wi-Fi vezu. Nadalje, preporuča se da se središnja jedinica isporučuje iz mrežnog priključka, osim kotao (ako je moguće, iz druge faze), te da mrežna napajanja ne bi trebala biti poslana iz kotao na središnju jedinicu. Da biste izbjegli električni udar, spojite središnju jedinicu na bojler uz pomoć stručnjaka!  

  1. Možete li spojiti više termičkih senzora istovremeno s uređajem? 

Ne, na uređaj se može povezati samo jedan toplinski senzor. 

  1. Što trebam učiniti ako je moj Wi-Fi usmjerivač slab i tako je S300 izvan raspona usmjerivača? 

Ako to možete učiniti, postavite usmjerivač bliže S300. Druga mogućnost je postaviti Wi-Fi pojačalo signala između usmjerivača i S300, što povećava raspon usmjerivača. 

  1. Što učiniti ako imate problema s Wi-Fi vezom? 

U slučaju da se proizvod ne može biti kontroliran putem Interneta, jer je program kaže da uređaj nije dostupan, a uređaj ne reagira na promjene, veza između proizvoda i centralnom poslužitelju se prekida. Postoji nekoliko razloga za to. 

Najvjerojatniji problem je zbog Wi-Fi usmjerivača koji koristite. Usmjerivač treba povremeno resetirati uklanjanjem moć 2 minute, zatim ponovnog uključivanja. U većini slučajeva takav se problem može ukloniti. Ako nakon nekoliko minuta, proizvod je još uvijek nije dostupna u korisničkom sučelju, preporuča se za ponovno povezivanje s Wi-Fi mrežom u Uputama za uporabu 4.2. kao što je opisano u poglavlju. Ako je veza uspješna, ali je proizvod još nije dostupan, preporuča se resetirati ruter tvornice, moguće je da zbog postavke uređaja ne mogu spojiti na internet. 

Sve dok termostat nije dostupan putem Interneta, možete ga ručno uključiti / isključiti pomoću gumba na termostat. 

  1. Kako proizvod radi nakon nestanka struje? 

Uređaj ne radi s napajanjem, ali se postavke bilježe i nastavljaju bez ikakvog vanjskog prekida nakon vraćanja napajanja. Provjerite i po potrebi prilagodite S300 Wi-Fi termostat prema vašim potrebama u stanju nestanka struje i uključivanja (uključeno / isključeno / posljednje prethodno stanje, vidi upute za uporabu, Poglavlje 5, f ). 

  1. Kako resetirati uređaj (resetiranje)? 

Pritisnite i držite gumb na stranici proizvoda za 3-5 sekundi. Proizvod će se ponovo postaviti.